Merhaba hocalarım, ben ikili öğretim olan bir ortaokulda çalışıyorum, eylülde göreve başlayacağım, bebeğim de 11 aylık.bakıcı bakacak. Sorum şu ki bu seneki hakkım öğlenci olmaktı fakat idare benim mağduriyetimi bilmediği için öğlenci yapmış oysaki sabahçı olursam iki çocuğum açısından da iyi olacaktı. Eşim asker bu arada. Yani nöbet, görev vs derken çocuklar genelde bende. Müdürümle görüştüm ve zümrenden bir öğretmene rica et kabul ederse devreleri değişin benim için sıkıntı yok dedi. Eğer kabul etmezse ki böyle bir hakkı da var ben milli eğitime dilekçe verip görevlendirme isteyebilir miyim şartları bana uyan bir okula? Ya da bana yardımcı olurlar mı bu konuda?