Arkadaşlar bebeğim 2 ay 1 haftalık. Normalde anne sütü ile besleniyor gece sadece bir öğün mama veriyorum. Ben 4 gün önce sağ göğsümden mastit oldum ve antibiyotik kullanıyorum. Her zaman dolan ve dolunca sertleşen göğüslerim artık hep yumuşak. Bebekte çekiyor çekiyor bir şey gelmiyor gibi. Sütünüzün yetmediğini nasıl anlıyorsunuz ? Bir de bi haftada 100 gr bile almamış. Sanırım sütüm yetmiyor 😢 bu arada çişli bez sayısı iyi. Kakalı bez sayısında bir azalma var ama antibiyotik kullanmama ve oğlumun 2 ay aşılarına yordum bunu da. Bilemiyorum…