Eşim ve ben çarşamba pozitif çıktık dün gecede bebeğim ateşlendi ateşi düşmüyor ılık suyla 2 defa yıkadık 38,8 yada 39 ateşi doktorumuzu aradım calpol ve pedifen verin dedi veriyorum ama ateş düşmüyor nolur aynı şeyleri yaşayan varsa bilgi versi bana. Neler yaptınız acile mi gitsek bilmiyorum