Benim kuzımda aynı internetten araştırdım pek bi şey yok emerken bebeğinizden gözünü ayırmayın diyor doymaya yakın ısırırlar genelde falan yazıyor birdebüyük tepkiler vermeyin diyor bağırmayın ah vah demeyin ilgisini çok çeker ısırınca ağzından memeyi çekin vermeyin ağlarsa tekrar emzirin bir daha ısırırsa bu sefer emzirmeyi sonlandırın ve konuşun diyordu