Buslee Emrhn normal mi bilmiyorum ama dua edin bence ben sezaryen sonrası çok dikkat etmeme rağmen kabızlık yaşadım ve berbattı canımın acısına acı kattı mutlaka onun da sıkıntısı ayrıdır ama kabızlığı anlatamam😬
Arenbuse58 Emrhn bende sezeryan ameliyatı odum evet bendede hem ishal hemde kabızlık yaptı 🙄zaten dikişler den dolayı çok zorlanmistim pek bişey yapmadım açıkçası bol su içtim çünkü ishal sonrası kuru şeyler yiyince sonra işi kabiza çeviriyor bol su için 👍
Emrhn Buslee. Buda çok ağrı sancı yapıyor ya ölüyorum sabahın bu saatinde karın ağrısı çekiyorum uyuyamıyorum 😭😭😭
Buslee Emrhn doğrudur mutlaka allah yardımcınız olsun bu dönemler zor ama geçecek doktorunuza bir danışın belki bir ilaç tavsiye eder
Emrhn Yagmuralmila Canım kullandığım kan sulandırıcı iğne demir ilacı ve ağrı kesici ishal olayım diye bi ilaç vermedi yani
Yagmuralmila Emrhn bana vermişti ishal olmam için sezeryan sonrası.. sanada vermiştir die düşündüm o zaman doktora git istersen başka bişey olabilir geçmiş olsun