Sunshinemom benim bebeğimde doğduğundan beri vardı iki gözünde de resmen çapak fışkırıyordu hatta bazen tahriş olup kırmızı yaralar oluyordu çapaktan dolayı 16 günlükken acildeki çocuk doktoru dalinle yıka dedi bu ne biçim doktor falan dedim bende dalinle gözmü yıkanır zarar verir diye düşündüm yıkamadım netira ve daha bir sürü damla kullandık arada masaj yapmaya çalıştım geçmedi sonra 3 aylık falandı birisi daha dedi dalinle yıka diye yine yıkamadım hala damla masaj falan uğraştım yine geçmedi 10 aylıkken doktor 1 yaşına kadar geçmezse ameliyatla açılacak dedi nasıl korktuysam aldım dalini gözünü ovalaya ovalaya yıkadım ertesi güne hiç bişey kalmamıştı ve bir daha da olmadı şuan eski fotoğraflarda gözünü görünce o kadar üzülüyorlar ki kim bilir ne acılar çekti niye bu kadar uzun anlattım bilmiyorum ama belki faydası dokunur 😊