serplgktg25 emin ol bebeğine yetiyosun. 3 cocuk doğurdum,her birinde farklı şeyler öğrendim. Sana en basit şekilde şöyle anlatabilirim; kizim dogdunda 2 saatte bir kalkiyordu. Bu rutini uzun bir süre böyle devam etti. Oğlum 1.ayindan sonra sadece 2 defa kalkmaya başladı,yeni doğan bebede ilk zamanlar 2 saatte bir uyanırken şuan (4 aylik) ağlamak yerine basparmagini emmeyi tercih ediyor 🤣 bazen 1 bazen 2 sefer kalkıyor.(bu arada benim bebeler mama içiyordu) inan bana biz anneler bebeklerimizle beraber büyüyoruz. Bebeğinin hareketlerini takip et, ilk 1 ay 2 yada 3 saatte bir emzir,sarılık olmasın diye. Zaten doydugunda memeden başını çekip uyur.eger doymadığını düşünürsen bir kere daha meme vermeyi dene. Eğer emmeye devam ederse Allah’m bunu ben mi doğurdum,maşallah ne kadar güzel çocuk doğurmuşum,iyi ki dogurmusum seni diyerek kendini bolca öv☺ memeni bıraktıktan sonra gazını çıkar,kokusunu içine çek,güzelce besigine yatır,sende yat uyu. Bak işte senin demenle uzman görüşü bunlar 🤣🤣