merhaba, bebeğim 9 aylık şimdiye kadar gece uykuları düzenli sayılırdı hatta emmek için kalkışı 1 e düşürmüştük ama gel gelelim 4-5 gündür geceleri şiddetli ağlamalarla uyanıyor uyuduktan bir saat sonra kalkmaya başlıyor ve bazen çığlık çığlığa ağlıyor ☹️gece terörü buna mı deniyor bilmiyorum 🤷🏻♀️ ilk dişi 15 gün önce çıktı sadece ucu görünüyor ama sıkıntı suan var 15 gün önce rahatsız değildi. ne kaynaklı olabilir fikriniz var mıdır? hep emerek uyuyor ama aç olabilir mi ki🤔