Kumsal28 alparslanyy çok mantıklı ama yinede gündüz ağlıyorya ben uykuya dalamadığı içindir diye düşünüyordum
alparslanyy Kumsal28 belki ilgi istiyordur, bebek arabaniz varsa dissrda gezinin belki uyuya kalir o sekilde
alparslanyy Berenhanim benim bebegim hic sirt ustu yatmiyo hep yuz ustu. gunduz ayağımda salliyorum yada memede gozleri kapaniyor.yerine koyunca hemen ayiliyor , gunduz yüz üstü felan dinlemiyor yani