Sena1608 Merhaba kızlar. 2 aylık bebeğim aksam 9 da yedirip uyuttugumda saat gece 1 de kalktı. 4 saat falan uyumuş oluyo bu normal mi. Uyandirmalimiyim. Gündüz uykuları çok az ondan olabilir mi.
ipekk05 Sena1608 benimde bebeğim 2 aylık oldu gündüzleri pek uyumazdı bir kaç gündür gündüzleride emiyo hemen uyumak istiyor ve uyuyor normal mi bilemedim en fazla bir saat uyanık kalıyor ve tekrar tekrar uyuyor
alimmiseni Sena1608 Gayet normal o kadar uyuması bence uyandirmayin acıkırsa kendi uyanır zaten eğer uyandirirsaniz uyku kalitesi düşer
Grlnl Sena1608 gayet normal kilo alımı falan iyiyse bırakın uyusun ben 2 aylıkken 6 saat uyumasına izşn veriyordum şuan 4 aylık maşallah kilosu falan iyi
idilolo Sena1608 uyandırmayın, bana doktor uyandırma dedi, benimkinin uyku düzeni yok, 4 saat uyusa bayram ederim.
Sena1608 ipekk05 3. Aya kadar gece gündüz ayrımını yapamamış bebişler. Bazen gece uyur bazen gündüz. Buda normal
Sena1608 Grlnl Şükür gelişimimiz iyi. Sadece 2 saatte bir uyumam bebek birden neden 4 saat uyudu diye merak etmiştim. Normalse sıkıntı yok o zaman. Güzel güzel uyusun tüm bebişler inşallah 🌸👼🏻