Asel4549 kesinlikle kucağınızds götürmeyin. Ben Ağustos ortası gittim 9 saatlik yola. Gece 2 gibi çıktım. Sabah 6,30-7 gibi kalktı kızım. Sonra hep dura dura gitmek zorunda kaldık. Ama sizinki küçük 2 saatte bir emzir yatır yaparsınız zaten. Sürekli ana kucağı olan oto koltuğunda oturamaz zaten uyku için. Ben bebek arabasinin kendisini alıp içine bı tane yastık koyup ona yatırmıştım mis gibi de yatak olmuştu. Kucakta hem çok zorlanırsınız hem yol hali ani bir fren sizin sürekli hareketsiz kalmanız vs daha kötü. Ya da babynesti falan varsa o da olur. Şoför koltuğunu değil de diğerini arkaya da dsyarsiniz zaten yanında oturacaksiniz. Hem alt değişimi de rahat olur. Yalnız 2- 3 saatte bir ara vermeyi öneriyorlar. Bebeğin bulunduğu ortamı havalandırmak adına.