Kızlar Dün sabah 1. Yaş aşılarımızı sağlık ocağında yaptırdık. 2 si bir bacağına 1 i diğer bacağına 3 adet aşı yaptılar 2 tane yapılan taraftaki şişmiş ve kızarık bu normal mı önceki aşılarında hiç böyle olmadı o yüzden endişelendim . Uykuları bölük pörçük sürekli uyanıyor dünden beri calpol falan mı versem ağrısı mı var acaba yardımcı olabilir misiniz