Wein7 Yeni doğum yaptım 3 gün oldu. Bebeğim sürekli uyuyor günün 22 saati uyuyor neredeyse. Uyurken memeyi ya zorla ağlatarak veriyorum yada kaşıkla. Normal bi bu kadar uyumasi. 38 haftalik dogdu
Fero110 Wein7 xok normal cnm suan onlar srnden daha yorgun merak etme cok sirmez normal e döner hayırlısı ile inşallah
Kirpigiller Wein7 henüz anne karnında sanıyor brnim bebeğim 15 gün boyunca öyleydi ama çok dikkat edin sarılık da uyku yapar biz de çıktı ışık tedavisi aldık sık sık emzirin tok olsun hep
Bebegimm1 Wein7 benm bebegimde uyurdu surekli eger doyduguna eminseniz yani duzenli sekilde besliyorsanız uyuması çok normal ama doyduguna emin olun sariliktan dolayıda uyurlar uyanmazlar doktorumz bana uyumasi normal demisti
Wein7 Aslmra80 saatte bi veriyorum hatta. Geceleri 2 saate bir alarm kuruyorum veriyorum . Ilk çocuğum. İnsan strese giriyor bu kadar uyunurmu diye
Aslmra80 Wein7 haklısın canım ama bu normal biraz zaman sonra uykusuz kalacaksın. Öyle devam et sarılık olmasın yavrucak hayırlı olsun bu arada
Belinays Wein7 vala tam üstüne denk geldi bu post 6 saattir uyanmadan uyuyor acile gidicektim nerdeyse memeyi zorla ugrastik 1 saat gözleri kapalı verdim 5 dakka emdi bıraktı yani tedirgin oldum.bende uyuyor bide uyandiramiyorum kendine gelmiyor geriniyor gene uyuyor
Uerdem Wein7 normal canim sakın ac bırakma sarilik olur 2 saatte bir emzir emmiyorsa uyandır zorla altını ac, burnunu sık, ıslak bezle sil bunlarla bi şekilde uyaniyor
ElSa2811 Wein7 bende bu yüzden 3 günlükken hastaneye gitmiştim 😂 şimdi 26 günlük zor uyutuyorum. Ama bizde zorla uyandırarak meme verdik altını açın uyanır bi şekilde
uyus Wein7 Benim oglumda 38 hafta dogdu çok normel benimii 40 gün uyudu .şimdi canıma okuyo😊bebek uyurken bol bol uyu.
uyus Sarılık veya kan şekeri düşüncede uyuyabiliyormuş.karnı doyuyorsa uyusun.ama doyduğundan emin degilseniz kendiniz uyarın .
Sila91 Wein7 gozlerinin beyazını bir kontrol edermisin. Benim kızımda sürekli uyuyordu. Bu nasil bebek hiç mi acikmiyor demiştim. Tesadüfen gozlerinin beyazının sarı olduğunu farkettim. Sonra cildine daha dikkatli bakınca sararmış olduğunu gördüm. Ayni senin bebegin gibi 3 4 günlüktu. Doktor sariligi var demişti.
fatma_erva Belinays Benim bebeğim de uyuyordu ve sarılıktan dolayı uyuduğunu erken farkettim değeri 16 idi ve 2 gün hastanede küvezde ışın altında yattı aman dikkat edin sariligina
Sofita Wein7 benim oğlum da öyleydi sık sık emzirin sarılığına baktırın doktora bu durumu mutlaka danışın derim ben nacizane
Metesmom Wein7 Normal ama en geç 2 saatte bir emzirmen gerek sarılık olmaması için. Ben uyandırmak için altını açıp ıslak mendille silerdim işe yarardı.
tekgamzelimm Wein7 Normal canım 10 gün sonra uyumuyo diye post açarsın 🤭🤭 elini Isla boynunu elle uyanır o zaman hemen memeyi ver sarılık olmasın kuzucuk 🥰