Nurss23 Ya 3 gündür öksürük doktora gitti doktorumuz astit verdi gece öksurmekten uyuyamıyor bide dişleri patladı hep onunda acısı var benim gibi balga uğraşan anneler varmı ah bi çıkarsa kendine gelicek yaaa için gidiyor
Zey66 Eğer 1 yaşını gectiyse toz zencefil(çay kaşığı ycu)bal(1cay kaşığı) limon(yarım) ilik su(2 yemek kasigi) karışımını oneririm aynı günde faydasını görürsünüz kızımda hemen bı hastalık belirtisi farketsem ben veriyorum geciriyor özellikle balgamini