Kızlar bugün 29 günlük kızımı çok kusuyor die doktora götürdüm çocuk doktoru da çocuk cerrahına yönlendirdi ve cerrah kızım karnına baktı bu şiş baya kaka dolu karnı dedi zorlanıyor demekki dedi alttan açtı makat deliğine baktı çatlak var dedi lakin benim kızım günde 5 kere en kötü kaka yapıyor hep sıvı baya da yapıyor sadece anne sütü ile besleniyor kabız olma ihtimali yokki çatlak olsun neyse doktor çatlak var dedi be kızımın makatına Demir bir çubuğa eldiven takıp kremleyip soktu çıkardı kızım can çekişti 29 günlük bebeğe bu yapılan normal mi sizce yani bana mantıklı gelmedi aynısını yaşayan oldu mu kabız olmayan bebeğimde makat çatlağı olduğu İÇİN zorlanıp kusuyor dedi adam ama benim kızım gayet sorunsuz kaka yapıyor hadi bunu geçtim küçücük bir bebeğe o Demir’i makatına sokması normal mi can çekişti yavrum resmen