Melikommm aman ona dikkat edin. Biz tv ile büyüttük, bir şey olmadı diyenleri de anlamıyorum. Senin çocuğunda kötü bir etki olmaması, benim çocuğumda olmayacağı anlamı taşımaz. Ha belki çocuğunun daha fazla potansiyeli vardı fakat sen buny tv ile baskıladın yani illa otizm, uyaran eksikliği, konuşma geriliği olması değil sorun. Çocukların beyin gelişimini olumsuz yönde etkiliyor bununla ilgili tonlarca araştırma var. Daha zeki, algısı daha açık bir çocuk-birey olacakken sen onu baskılamış oldun tv ile.
Müzik açın, sesli masallar var onlardan açın. Tv açacaksanız bile tüm gün maruz kalmasın en azından.