Kızlar 3 aylık bebeğim var daha dün doğum yaptım sanki ne ara büyüdü anlamadım bide benim bebek çok küçük ve zayıf doğdu tutmaya korkardık şimdi maşallahı var fazla kucakta durunca kollarım ağrıyor o derece ne ara büyüdü nasıl böyle hızlı büyüdü gerçekten anlamadım ya bazen çok bunalıyorum delircek gibi oluyorum ama bazen de diyorum ki ne kadar da kolaymış çocuk büyütmek 🥲