Aliiisss Bebeğim yoğun bakımda olduğundan sütümü sağıp götürüyorum kalan sütleri de biriktiriyorum fakat bunu doğru bi şekilde mi yapıyorum bilmiyorum sizler nasıl saklıyorsunuz ?
Veramm Aliiisss sağmadan önce memeni güzelce yıka sağ anne sütü saklama poşetlerine koy ve üzerine mutlaka tarih ve saat yaz çok önemli sonra da derin dondurucuya at bu kadar
Aliiisss Veramm bende bu şekilde yapıyorum fakat sütüm az az geldiği için dolapta bekletip ikisi aynı ısıya gelince birleştiriyorum bu sıkıntı oluşturur mu acaba