osmanock once tahlil yaptilar. Yag ve kas oranina baktilar. Benim kas degil yag ihtiyacim oldugunu saptadilar. Diyetisyen yağ icin diyet yapmak kasa gore cok daha kolay bu acidan sanslisin demisti. Sonra ona gore ve benim sevdigim sevmedigim yiyeceklere gore liste hazirladi. Bunun yaninda 3lt. Su icme zorunlulugum vardi. 2 saatte bir bir seyler yiyordum listeye gore. Acikmayi cok ozlemistim dusunun. Ve her hafta kontrole gidiyordum. Her gidisimde liste yavas yavas artiyordu miktar olarak. Su icmeyi ihmal edersem muayene hemen belli oluyodu. Su azligindan dolayi kilo aliminin azalmasini anlasilabiliyordu. Ama zor bir surecti ben 1.5 ay dayandim. Kuruyemislerden yogurttan tiksinmistim .