fatma_erva Bugün 2.ay aşısı yapıldı gündüz biraz huzursuzlandı şimdi bi sorun yok gece ateşi çıkar mi acaba ???sabaha kadar uyumak istemiyorum bebeğimi kontrol etmek için ama ya uyursam diye korkuyorum . Aşı yaptıran anneler sizlerin bebeğinde nasıl oldu aşı sonrasonrası izlenim..
Minikuzu fatma_erva 2. Ay aşısı ağır oluyor bebeğimde ateş yapmıştı. Sabah 9 da aşı yaptırmıştık akşam 7 8 gibi ateşi çıkmaya başladı. Şuanlık ateşi yoksa korkmayın ara ara takip edin huzursuzluk normal demişti hemşire.
herseyguzelolacakk fatma_erva ateşi gün içinde çıkmadıysa gecede pek çıkacağını sanmam. Ama her ihtimale karşı alarm kurup ara ara kontrol edebilirsiniz. Sabaha kadar uykusuz kalmanıza gerek yok ☺️
Zeynepnur1 fatma_erva gündüz biraz ağrısı oldu. Calpol verdim rahatladı. Gece de ateş-i olmadi. Bende dün yaptırdım 2.ay aşılarını. Ay aşılarını devlet karşılamıyor muş. Rotavirus ve menenjit onları da yaptıracak misiniz acaba ben eczane ye sordum ikisine 700 tl fiyat verdiler
Smnl fatma_erva benim bebeğimde hiç ateş olmadı hiç bir asısında atesi olmadı suan 20 aylık 😊 zaten gece sizi uyku tutmaz amigdala izin vermez uyumanıza uyandıkça da ölçersiniz geçmiş olsun 🌺
fatma_erva Minikuzu Hımm bizde bugün 11 de yaptırdık hemşire ateş olabilir dedi saat 3 4 arası baya ağladı ağrısından dolayı şimdilik bir sorun yok inşallah gece ateşlenmez.. Teşekkür ediyorum yazdığınız için 😊
kofteboy ikinci ayda sadece verem aşısını yaptırdım ateşi en fazla 37,4 e çıktı ama biraz huzursuzdu o yüzden akşam yarım ölçek calpol verdim ağrısı varsa iyi gelir diye gayet güzel uyudu.
fatma_erva herseyguzelolacakk hayır gün içinde çıkmadı ınsallah dediginiz gibi olur ilk bebeğim olunca korku var tabi o yüzden bilgi almak istiyorum teşekkür ederim 😊
fatma_erva Zeynepnur1 Alla Alla ben bilmiyorum fiyat hakkında duymadım öyle birşey ama acaba gerçekten öyle mi
Adaduygu fatma_erva bizde hicbisey yapmamıştı biz gtmeden once cok az bi calpol vermistik belki ondan bilemiyorum ama huzursuz bile degildi benim fikrik asi olduktan sonra 2 3 saate icinde cikardi atesi huysuzlugu bence artik cikmaz ama icim raht olsun derseniz 3 e falan alarm kurun bakin umuyorum ki atesi falan olmaz artik
fatma_erva Adaduygu Evet gün içersinde çok şükür ateş-i çıkmadı sadece ağrısından dolayı biraz huysuzlandı ınsallah dediginiz gibi olur gece ateşlenmez 😊
Aselllll fatma_erva benım bebrgımde ates olmadı canım yatarken kontrol edın gece de ılla emzirmek ıxın kalkacaksınız zaten bakarsınız sımdı yatın dınlenın
fatma_erva Aselllll Elbette kalkıyorum ama 3 saat sonra falan işte o saatler arasında ateş-i çıkarsa diye bi korku var 😊
Angel35 fatma_erva evet öyle maalesef devlet karşılamıyor biz 2. Ayda başladık rotavirüs ve menenjite 5 aylık olduk anca bitti hepsi her seferinde de o ücreti ödedik rotavirüs 2 doz ağızdan yapılıyor menenjitin 2 tipi var toplam 4 yada 5 doz hatırlamıyorum şimdi biz özel doktorumuza yaptırtıyoruz ama eczaneden alıp sağlık ocağında yaptırabiliyormuşsunuz mutlaka yaptırın dedim ikisi de çok önemli ölümcül hastalıklar
Kzvural2542 fatma_erva ateşi biraz çıkmıştı calpol vermiştim biraz huzursuzluk yapiyo 2 3 gunde geciyo
Mervecmre fatma_erva calpol varsa onu verin baya rahatlatır. Biz 21 gün önce olduk çok şükür ateş huzursuzluk hiç olmadı hemen calpol icirmistim
fatma_erva Mervecmre Bende aşıdan 1 saat sonra verdim bide saat 5 ve 10 da verdim şuan uyuyor galiba ilacın etkisiyle uyuyor ateşte yok
Aselllll fatma_erva bebegın atesi cıkmadan sakın ılac verme hıc sağlıklı degıl canım 37 bucugu gecınce verırsın kı hıc gerek olmıcak bence cıkmadıysa cıkmaz daha benım bebgımde az huzursuzluk vardı o zamanlarda hıc ates olmadı