mysonaname Bestiron kullanan var mı? Doktorumuz önermişti. Birsürü para verdik aldık. Birtürlü içirmek nasip olmadı. Ya çıkarıyor. Yada bi süre sonra bile olsa kusup çıkarıyor. Tekrar ferrum damlaya döneceğiz galiba. Kullananlar nasıl kullanıyor?
Ah_neredeee_vah_neredeee mysonaname Zorla insülin enjektörlüne damlatıyorum o anlamadan basıyorum birden :/
S_x_w mysonaname kaşığa damlatıp içinde biraz çorba vs varken içiriyorum üstüne 1 kaşık daha veriyorum 😊 sizin bebeğiniz içse bile kusuyorsa iyi gelmiyor demek ki başka bir damlaya geçmelisiniz belkide