Ben götürmüştüm ilk çocuğunuz mu önemli bişi yok sadece biraz üşütmüş bir hafta 10 güne geçer olacak bunlar böyle böyle büyüyecekler dedi doktor ama biz otri bebenin burun aspiratörünü almıştık burnunu günde iki üç defa çektik temizledik birde doğal çörek otu yağı alıp ayak altına sürdüm akşamları yatarken falan sonra geçti kendiliğinden çok şükür sizde gripal enfeksiyona iyi gelen şeyler tüketin ki sütten çocuğa geçsin kendini çabuk toparlasın ben kendime elma çörek otu zencefil kaynatıp bal koyup içiyordum harnıp pekmezi de iyi gelir kendiniz için yani sütten geçsin manasında. Ama Herşeyin iyisini doktor bilir aklınızdaki bütün soruları ona sorun çok geçmiş olsun inşallah çabuk atlatır.. 🖐