sebnem bakilinca anne sütüde mama da su içeriyor zaten benim dr um asla su verdirmedi çok sıcak yaz günlerinde çişli bez sayımız düştü gündüz hiç yapmıyordu nerdeyse o zaman bile suya gerek yok demişti siz bilirsiniz herkes farklı bisey söylüyor iç güdünü dinle derim bana sorarsan ben vermiyorum vermeye de gerek olduğunu düşünmüyorum ama veren arkadaşlar da var :)