busracicek Uyuyamayan kızlarrr. Bu atak haftası hesaplanırken kaçıncı hafta girilmesi gerekiyor. Doğduğu hafta mı 39. Haftada doğurdum yoksa nasıl oluyor.?
idilolo Gebelik uygulamalarında tahmini doğum tarihleri var ya, ona göre hesaplanıyor, 40 hafta yani.
Senem_tuncel busracicek bana doğduğu günden itibaren hesaplanması gerekiyor denildi ben ona göre hesaplıyorum canım 24 Martsa o tarihe göre hesaplama yapılıyor diye biliyorum 💁🏼♀️
busracicek Senem_tuncel benımde tam bu noktada kafam karışıyor işte ☺️ Nette de doğması gereken tarih diyo ama neye göre kime göre 😒
Senem_tuncel busracicek yani bencede ama ben 37+4 de Doğum yaptım normalde 7 Mayıs gösteriyordu Doğum tarihini ama o zaman da ay olarak geriden gelmiş oluyor