Merhaba kızlar yardiminiza ihtiyacim var oglum 1 sene önce kardesi dogdugu icin icine kapanan aktivite vs yapmayan goz temasi kurmayan bir cocuk olmuştu. Psikolog , vs götürünce bir sorun olmadigi bir kreşe gondermemiz gerektigini soylediler bizde bir kreşe yazdirdik 1 senedir gidiyor cok yol katettik arkadaşlarıyla kardesiyle iletisim olsun aktivite vs fakat Hâlâ konusmuyo 5 10 kelime dışında birseyi yok cok kafama takiyorum çevreden sürekli baskı var cok bunaldim sizce normal mi napabilirim ?