Eminerd kapalı değilim. Daha önce baya önce çok beğendiğim bir pantolon almıştım İspanyol paça normalde 42 beden giyiyordum evlenmeden önce bacağımdan bile girmedi 😩 44 ile değiştirdim oda olmadı şaka gibi hangi kalıba göre üretim yapılıyor çözmüş değilim içimde kalmıştı çok beğenerek almıştım annem 36 beden gidiyor biraz daraltıp kendi kullandı ☺️ Çok az daraltma işlemi yeterli oldu 2. Doğumumdan sonra baya zayıfladım denedim geçen gün yine olmuyor yine olmuyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️