Mrs2ozge ağzı olan konuşuyor. Neden canını sıkıyorsun ki. Bak ne güzel mamayi azaltıp memeye yönlendirmeye çalışmışsın. Doktorun kilosu güzel demiş. Bizim insanımızda çocuk dediğin boğum boğum anlayışı var. Benim oğlan 5.ayina girecek eylülde 8 kilo,mama içiyor. Herkesin beğendiği boğumlari sürekli pişik oluyor. Kulak asma kimseye. 3 çocuk büyüttüm,hala büyütüyorum .anladım ki kimseye yaranamazsın. Sen emzirme bak,bosver bosbogazlari