S-adar28 Bugün 2 aylık 3 aşı yapıldı bebeğime ve aşıdan sonra uyku yaptı sanırım uyumayan bebeğim aşıdan beri uyuyor sadece emmek için uyanıyor ve geri uyuyor . Yani aşı uyku yapar mı böyle olan var mı korkmaya başladım .
dontsleppyunhappy S-adar28 yok canım korkma. O uyku meleği şimdi. Uyur bütün gün. Bu bı kaç gün sürebilir. Sadece beslenmek için kalkar. Sonra abo bu çocuk niye uyumuyor dersin
Poncikellaa S-adar28 aynısını yaşadık 2.ay aşılarında emip uyuyodu sadece çok korktuk ama sonra düzeldi hatta bizim 5-6 gün sürdü bu durum ağır gelmiş sanırım aşılar anca toparlanmıştı ☺️
laliko35 S-adar28 işte 2. ayda özel aşısı başlıyor menenjit aşısı nimenrix 3 doz oluyor ilk dozu 2.ay 3.ay da bexsero diye bir aşı başlıyor 3 doz oluyor o da bi de rotavirus aşısı var o da 2 doz oluyor onunda ilk dozu 3.ay da yapılıyor araştırın isterseniz
Duyulurum S-adar28 tabi uyku yapar o aşılar. Ağrısı da vardır uyusun enerji toplasın. Siz kontrol edin sürekli ateşini, bazı bebeklerde verem aşısı biraz ateş yapabiliyor
Sarpp S-adar28 aynı durumdayız salı günü bebeğim 2 ay aşısını oldu o günden sonra çok huzursuz sürekli ağlıyor emmek istemiyor değişik huylar edindi bacağımda salardım uyurdu şimdi avazı çıktığı kadar oraya yatınca ağlıyor krizi tutuyor resmen durduramıyorm meğersem uyumak istiyormuş ama beşiğinde oraya yatırdım uyudu kısa kısa uyanıyo yine ağlıyor uyuyunca sanki rahatlıyor