Kızlarcım merhabalar, bebişim 14 aylık yaklaşık 1,5 hafta önce emzik bırakma dönemine giriştik uyuduktan sonra gece emzik için uyanmalar flan bitti fakat uykuya geçişimiz çok zor oluyor yani çok ağlıyor. Normalde emzik hariç desteksiz uyuyan bir bebekti sallama emzirme vs. yoktu ve yatağına koyuyordum kendi kendine uyuyordu ama emzik bıraktıktan sonra çok direniyor. 1.5 hafta direndik o yüzden tekrar vermek istemiyorum. 😔 Siz neler yaptınız veya ne yapıyorsunuz ? 🤦♀️🥰