Merhabalar güzel anneler, kızım 1 yaşında ve oyuncaklardan çok çabuk sıkılıyor. Ufak puzzle, iç içe geçen kovalar, top vb oynuyor ama maks birkaç dakika. Siz nelerle ilgisini çekiyorsunuz? Hangi tür oyuncakları kullanıyorsunuz? Gün içinde nasıl aktiviteler yapıyorsunuz? Fikirlerinize ihtiyacım var.