MKMM23190514 Aptamili doktor bana anlatmıştı da unuttum birşeyler demişti tam hidrojik mi ne valla yazarken güldüm ama o daha çok süt proteini parçalanmış falan anlatmıştı.biz de 1 yaşına kadar kullandık. Biz bu arada ilk 3 ay falan ücretli aldık, eczacı bizi uyardı tam rapor çıkarın tamamen ücretsiz dedi. Bizde öyle yaptık hiç ücret vermeden aldık şimdiye kadar.