Bende neocate kullanıyorum çocuğum içmeyince doktor içine Pekmez koy dedi her ölçeğe bir çay kaşığı Pekmez koyuyorum. Böyle yapınca oğlum içmeye başladı. Burdan da pekmezi kullananlar anneler vardı. İsterseniz Bi doktorunuza danışın en azından biraz tat veriyo öyle rahat içiyorlar.