Annee38 Benm bebeğimde ağır grip geçirdi burnunu birturlu acamiyordum eczanede baby balm aldım göğsüne sırtına ayaklarına sürdüm öksürüğü hemen kesti göğüsünden kokusu gittiği için burnuda açıldı bide tencerede su kaynatıp visk koydum kokusu odayı sardı tamamen açıldı burnu çok eskilerden yigenlerede yapardık bence dene faydasını görürsün geçmiş olsun