2cocuklu1anne atak dönemi olabilir. Sabırlı ol güzel anne geçiyor inşallah buda geçecek🌿Her zor aninda düşün. "sen neler atlattın,bugunlerimi atlatamayacaksin? Büyüyecek daha da buyuyecek, yine Ataklar olucak yine hastalanacak (Allah korusun) ama hepsi gececek Allah’ın izniyle❤️Rabb’im yardımcın olsun ve tüm annelerin..🙏🌼