Rtrl Merhaba anneler ; göğüs pompasını tekli mi çiftli mi almalıyım ? Neden ? İşe başlamak zorunda olduğum için alıcam...
SukranUras Rtrl çiftli al canım zamandan yarı yarıya tasarruf etmiş oluyosun. Hem çalışacaksın hem de eve geldiğinde süt sağacaksın vs her bir göğüs 20 dk sürse tekli kullanırsan bu 40 dkya çıkacak mesela.
Ataberk Rtrl 2 li daha iyi olur hem hızlı sağım hemde birini sağarken diğeri akıyor ben lasinoh sevmedim iade de almıyorlar elimde kaldi
Fatmam Tekli işini görür bence benim kızım memeyi reddedince aldım deneme amaçlı uygun olsun dedim wee ninkini aldım çok memnun kaldım hem de 40 tl üstelik biberonlu da 👍🏻