Oğlum 3 gündür hasta boğaz enfeksiyonu olmuş doktor antibiyotik ve bir kaç ilaç yaZdı antibiyotik günde iki kez .
Bugün o kadar yorudu ki beni hem 8 aylık hamileyim hemde bende hastayım 😪
Soruma gelecek olursak antibiyotiği sabah ve öğlen içirdim biraz önce tekrar içirdim diğer ilaçlarla karıştırıp hemen üstüne baktım 2 kez yazıyor😭😭 1 doz fazla içirmiş oldum bi sıkıntı olur mu bilgisi olan varsa lütfen yazsın kafa beyin kalmadı (16 aylık )