Efesemirsmom benim kızım 5 günlükken 19 değeriyle fototerapi gördü ama her gün ölçtürdük devamında 10 günlükken tekrar 19 değeri çıktı ikinci kere fototerapi aldı, ben bu 10 günlük süre zarfında doktor önerisiyle hep emzirmiştim hem çok fazla kilo kaybı oldu hem sarılığı devam etti, doktorunu değiştirdik 10 günün sonunda mama emzirme devam ettim. Sarılığı son bulmuştu. Beslendikçe idrarıyla atar sarılığı demişti ikinci doktoru.