banuyusuff Eşim ekran bağımlısı Tv, pc, telefon gibi ekran açık olmadan uyumuyor bu sebeple genelde ayrı uyuruz. Ben de galiba ayırmam büyüyene kadar bana eşlik edebilir kızım odada 🤭👶🏻🥰 2 yasina kadar bebegi ile uyacağını söyleyen psikolog arkadaşım var, yani biraz da kişisel bir karar sanırım 🤷🏻♀️