PrensesimEla Su1 ben kullandım 10 gün ama hamileliğim boyunca da corasprin kullandım. O iğne hayatımda yaptirdigim en acı veren igneydi. Her akşam aglayarak vururdum çok şükür geçti gitti
Baharbuse Su1 Su1 Ben hem hamile iken hemde doğumdan sonra kullandım ama ben doğum yaparken korana idim. Korona olduğum için vermişti kan sulandırıcı iğne.