Doga_24 Herkese iyi akşamlar 😌 Ben doğum yapalı 5 ay oldu ama sezaryen yerim hala kırmızı ve biraz şiş gibi hep böyle mi kalacak acaba bazıları silik , beyaz duruyo benimki dedi benimde aklıma takıldı doktora gitmem gerekir mi ? Böyle olması anormal mi ?
Ceylansmcnn Doga_24 7 ay önce sezeryan oldum şuan iz yok gibi çok silik ama ablamın 2 seneyi buldu silikleşmesi bence insandan insana değişiyor ☺️
Birmete Doga_24 23 gün önce sezaryen doğum yaptım. Doktorum sezaryen izi kalmasın diye siliskar jel ve bephantol anti scar jel ikisinden birini kullanabilirsin dedi.bephantol aldım 2 gündür kullanıyorum. bakalım işe yarayacak mı.
Ezgiiiiii Doga_24 benim de kızım 5 aylık hala belli arada kırmızı görüyorum bazen de kahverengi çizgi
Doga_24 Laden instagramda bi kadını takip ediyorum oda 5 önce doğum yaptı 😌 onda iz filan yok hiç kalmamış öyle soyluyo kendisi de krem mi ne kullanmış dedim acaba bende bi sorun mu var 😂😂😂 sağolun o zaman rahatladım 😂
Doga_24 Ceylansmcnn aynen vücut yapısıyla alakalıda olabilir baya beyaz tenliyim bende baya baya kırmızı bir çizgi görünüyo 😂😂
Doga_24 Birmete bana krem filan söylememişti bende sürmedim ne yalan söyleyeyim şimdi sürmeye başlasam acaba etkisi olur mu
Doga_24 Ezgiiiiii benimki bariz kırmızı ve şişlik var biraz üzerinde bende endişelendim acaba bi sıkıntı mı var diye
egeninanns Doga_24 9. Ay hala baya baya şiş . Ama benim vücut yapım bu . Bi yerimi kessem iz kalır hemen
Doga_24 egeninanns benimde umrumda değil kalsın iz ben sadece bi sıkıntı mı var o yüzden mi geçmedi diye merak ettim 😌
Birmete Doga_24 onu bilmiyorum ki. İnternetten kremlerle ilgili yorumlara bakarak bir fikir edinebilirsiniz belki
Asl90 Doga_24 canıö herkeste farklılık gösterir iyileşme süresi kızarık olmasıda normal merak etme. Arkadaşımla aynı dönemde ameliyat olduk benimki çok hızlı iyileşti rengi açıldı ama arkadaşımın hala kırmızı bir sene olacak nerdeyse herkeste farklı yani
Efebebek123 Doga_24 kesinlikle vücutsal yapıyla alakalı aynı dönem aynı doktora ameliyat olduğumuz bi arkadaşım var onda izden eser yok ama benimki hala kırmızı ve şişik özelliklede duştan sonra yaklaşık 1 sene olacak ameliyat olalı