Kızlar bebeğim 8 günlük. 6 günlükken sarılık değeri 16,5 olduğu için 1 gece fetoterapi aldı hastanede. Bol bol emziriyorum doktorumuz formül süt ile desteklememi istedi onu da yapıyorum ama bugün ishal oldu. Başına gelen tecrübeli anneler bana bilgi verebilir mi ben ne yapmalıyım bu süreçte ?