Gümüşhane’de her yer yokuş 😁 bi çarşı içi düzdür ama çarşı da çok hareketli olurdu üniversite açık olduğu için diğer yerleri sakindir polis merkezi çarşıda diye hatırlıyorum yanlış olmasın tabi de düz ayak sanki daha mantıklı gibi 5 ay kaldım orada o yokuşlar hele kışın hiiiç çekilmiyor 🥴