mnkbbgm Dün dışarı çıktık gayet mutlu halde dedim ki açık hava olsun rahatlar uyur demez olaydım bu anda başladı ama sustirmanin imkanı 2 saat boyunca buldugundumuz yerdeki herkes başımızda birşey oldu birşeyi var diye öyle böyle değil ne emiyor ne susuyor her kafadan bi ses sustirmanin imkanı yok dedim bağırsin arabsina koyalım direk eve gidelim koyduk iki sallamaya uyudu dedik uykusumu geldi arabada başladı gene gaz olduğunu düşünmedim bu. Zmaana kadar yasmasdim çünkü neyse eve geldik gülücükler falan bı anda yine başladı dedim direk hastaneye gidelim böcek falan mı ısırdı normal bağirmiyir çünkü gece 3 kadar çocuk doktoru hastane gezdij bu arada çığlık çığlığa bağırıyor en son 2.30 sızdı kaldı şehir hastanesi de varmış meğerse kolik saatiymisgaz sancısı çekiyormuş artık ağlamaktan sızdı kaldı yani ve bugün yine başladık nasıl sakinleyecek bu durumda olan var mı artık bende ağlamaya başlıyorum nefesi gidene kadar ağlıyor kendine gelsin diye yüzünü yikiyoruz oylesakinliyor
Cancansmom mnkbbgm kac aylik? Youtube a ayse oner bebek gaz masaji yazin, uygulayin, baya rahatliyor.
Mehtaponurs mnkbbgm tek çarem kimyon çayı oldu bebeğime icirdim 15 günlükken bile 5 cay kaşığı kadar hemen fayda ederdi.
Ayaz13 mnkbbgm kolikse pek bişey işe yaramıyor malesef aspiratör sesi açın yada beyaz gürültü azıcık sakinleşebilir . Pilates topuyla beraber zıplamanızda azıcık sakinleştirebilir ben emmediği zaman öyle yapıyorum işe yarıyor 🙂 kolik bebekler zor Allah yardımcınız olsun
mnkbbgm Ayaz13 Dün dedikleriniz hepsini uyguladim ama daha çok bağırdı 🥺 teşekkür ederim internet bı sure buldum açtım az rahatladi bide eve havuz aldım spa merkezi gibi günlük sıcak olduğunda içine koyma fikrim var inşallah iyi gelir
mnkbbgm Cancansmom biz kolik olduğunu dün öğrendik 1 ay sonuna kadar vardı kullandım geçti birden bire başladı ne olduğunu çözemedim şimdilik etkili inşallah bozmaz siz ne kullaniyirsunuz
Cancansmom mnkbbgm zaten 20 günlüğe kadar ortaya çıkmıyor. Ben 6 aylikken gripe water vermistim, azaldi bay. Ondan mi yoksa bitecegi mi vardi bilmiyorum. Ama bu arada gripe water 4 aydan önce onerilmiyor, cunku icinde 30 cesit bitki var.
mnkbbgm Cancansmom üstünü hiç giydirmiyir sünnet oldu ondan sonra başladı cikaraba kadar ağlıyor üstünü ortswm teperek aciyor ve en ufak sıcakta isilik dokuyor
MahirefeYK mnkbbgm kımyon verın kaynayan suya bı cay kasıgı koyun hemen bı karıstırın hemen alın ocaktan suzun verın dort bes cay kasıgı gunde bı kere bı cay kasıgı zeytınyag verın bıde zınco damla verın tabı bunlar o an ıcın kolık malesef zor bı donem sabırlar dılıyorum
mnkbbgm MahirefeYK teşekkür ederim deneyim çok sagolin neye ugradimi şaşırıyorum en kötü nefessiz kaliyor ağlamaktan gece 3 kadar doktor gezdim ne olduğunu bilmiyordum