Purpura26 seni çok iyi anlıyorum çünkü bende aynı şeyi yaşadım, sürekli aç aç deyip benim kayınvalidemde ilk zamanlar sürekli mama hazırlayıp veriyordu, baktım artık çocuğun ağzından geliyor, kusmaya başladı, bende dedim yeter artik çocuk aç değil her ağladığında aç demeyin dedim uyardım, senin ki gibi benim bebişim de bir ayda 1 kilo almıştı hala zayıf diyorlardı bende takmadım emzirmeye devam ettim mamayı kestim çok şükür 14 ,aylık olacak neredeyse hala emziriyorum, sen millete bakma canım herkes herşeyi söylüyor ben onun için hep iyiyken kötü oldum insanlarla, olsun çocuğum daha önemli napim, bı de sürekli aranması seni istemesinden de oluyor canımm anneyi meme olarak algılıyor yani aslında seni istiyor, doydugundan eminsen bildigin gibi davran derim, daha yenisin üzme kendini sütun de etkilenmesin, Allah kolaylık versin inşallah 😊