Merhaba kızlar pazar günü bir tanıdğımızın düğünü var bebeğimde gelecek, normalde emziriyorum kına gecesinde çok zorlandım ve iyi besleyemedim.
düğünde sağmayı düşünüyorum ancak bebeğime hç biberon vermedim kaç cc almalıyım, nasıl muhafaza etmeliyim, sütü nasıl ısıtmalıyım bana fikir verir misiniz
Isıtma yöntemi için termosta sıcak su düşündüm bu arada