Kızlar oğluma emzik bıraktırmak istiyorum. Bi gün emzik evde kaldığı İçin babası yenisi aldı ama beyimiz beğenmedi. Emzikler hep aynı yerde durur bizim oraya gider anne meme diye mızmızlanınca annem bak meme yok al bunu diye yenisi veriyorum alıyor 2 sakinleye sonra atıyor. Böyle bıraktıranlar olmuş. Sadece kaç gün sürer o u merak ediyorum. Tecrübesi olan yazabilir mi. Bu arada oğlum 16 aylık