Sevgili tecrübeli annelerim merhaba, benim 5 ay 5 günlük ve şuan 7 kilo bir kızım var emmeyi 1.5-2 saatte bir gece ise 3 saatte bir yapıyoruz.gece deneyim dedim ağlasın ooyle kalksın 5 saati geçti yine uyanmadi uykusunda ben kaldırıyorum 3. Saatte hep. Gündüzleri sanki sütüm az geliyor gibi hissediyorum çok doydugunu hissetmiyorum. Gece beslenmesi daha iyi gibi geliyor bana sizce bu normal mi nasıl bı yol izlemem gerekli ? İlk ay 700 Gr ikinci ay 1.5 kg üçüncü ay 400 Gr filan aldı bu ay çok daha doktor kontrolüne gitmedik ama ayın 22 senden beri evde tartiyorum hiç kilo almamış görünüyor. Birde bebeğim gunduzleri çok az uyuyor . Sabah iki uyku arası 3 saate yakın uyanık kalıyor gündüz iki kere yarım saat bir kerede bir saate yakın uyuyor. Sabah kalkiyorz 1.5 saat sonra yarım saat uyku, sonra 2-3 saat uyanık, öğlen uykusu 50 dk bir saat arası, sonra tekrar 2-3 saat ayaktayız. Sonrası yarım saat uyku tekrar 2-3 saat ayaktayız en son 9-9:30 gibi gece uykusuna geçiyoruz sabah 7-8 e kadr uyuyor tabi aralarda ben kaldırıyorum beslenme icin . Sizce bu normal mi ? Bana yetersiz geliyor :( Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin.