balmom Eskiden de dökülürdü ama bu kadar değil kemoterapi görürsünde tutam tutam gelir ya o derece değerlerimde vs. Bir sıkıntı yok. Sadece demir eksikliği çıktı onada 3 aydır ilaç kullanıyorum. Allah rızası için yokmu bir çözüm bulan? 😑🙄
Mavis_00 balmom Bimde zeytin yağ özlü şampuan var epey fayda ediyor 2 şişe bitirdim 1 ayda ben faydasını gördüm kardeşim benimde çok dökülüyordu şuan epey azaldı
Minikminik1420 balmom aktardan sag zeytinyagı sabınuyla yıkayın 2-3 aya cok faydasını görursunuz ama sampuana göre daha fazla durulamanız gerek agırlaştırmasın sacınızı
Ecoo Caresi yok kendiliginden durucak bendeki dökülen sacdan peruk olurdu 7 hafda sürdü simdi acayip cikiyor ama yerine
balmom Ecoo canım yeni birşey değil çoktandır var ve aşırı fazlalaştı 4 aydan fazladır da emziriyorum da zaten
Ecoo balmom aynen bi laf vardir bebek seni tanimaya baslayinca saclar dökülmeye baslar benim önlerim bildigin keldi simdi öncekinden fazla cikior..
balmom Ecoo bir tarama sonrası mı bu? Benimkide böyle üstelik benimki elimi attığımda dahi kökten geliyor
Ecremm Mühendisin oğlu tavsiyesiyle.halallesin şampuanı aldım ama bana hiç faydası olmadı hala dokulme devam ediyor 🥺 nasıl duracak bu dökülme çok güzel saçım var şimdi çok az . Psikolojim bozuldu saçımı kestirdim yine tutam tutam saç geliyor.
Minikminik1420 Minikminik1420 saf zeytinyagı sabunu demek istedim. Benım felaket dökuluyodu cok cok azaldı dökulmesi ama sampuanı bıraktım ılk sefer sert gelıyo ama sonra alışıosun ve cok daha temız yapıo sacı ve kımyasal yok ayrıca dökulmeye etkısı cok
-Alaz2020- balmom tek çare zaman canım. Boş yere kendini üzme. Dökülmeyi durduracağını iddia eden bir ton para olan çöp ürünlere düşme. Sabret sadece geçecek. Normal dökülme hızına dönecek.
hilalibrahimkartalms balmom ben restorex şampuanı içine doğum kontrol hapı yasmin bepanthen evigen birde bemiks kompozisyon atıyorum şampuanin içine gerçekten söylüyorum saçların hem hızlıca uzuyor hemde hiç dökülme olmuyor tavsiye ederim ama bazı larinda killanma oluyomus bende olmadı eğilerek yıkadıktan sonra hiç bisey olmaz 💙