HelloKitty 0znur mama sandalyesi markasının çokta önemli olduğunu düşünmüyorum sonuçta ucuz markalarda iş görüyo aman aman pahalı markalarda.Etrafına bez falan sıkıştırarak desteksiz oturmaya başladığı zaman oturttum.
0znur Tosbikhamza bende şimdi onu inceliyordum, devrilme ihtimali yok dimi? Y da şöyle ols daha iyi olurdu dediğiniz birşeyi
Tosbikhamza 0znur yoo sağlam gerçekten Zaten bebeğini tek bırakmazsın içinde kendini sarkıtma ihtimali olur diye. Onun haricinde sağlam duruyor Yani sallanmıyor böyle tereddütte kalmıyorsun