Mayiscicegi Bebeğim 5 aylık gece beslenmek için 2-3 kere uyanıyor. Nasıl azaltabiliriz veya kesebiliriz? Yada beslenmesi normal ve gerekli mi?
Edaferhat Yavas yavas bıraktırmalısın bebce buyunce cok zor oluyor 1 yaşına gırıcek oglum bıraktıramıyorum
Lagertha Mayiscicegi 7 aylıkken gece beslenmesini kesmek daha doğru. Ek gıdaya alışacağı için gece çok sık acıkmaz.
Edaferhat Mayiscicegi erken degıl tam zamanı 6 dan sonra meme alışkanlıgı oldugu ıcın geceleri sık uyanmalar başlıyor benım oglum bir yaşına giricek okadar güzeldi gece uykuları ama suan sık sık uyanıyor beslenmek veya uykuya memede dalmak istiyor
Mayiscicegi Edaferhat biraz zevkine emiyor gibi geldi banada. Ama doktorumuz susadığı içinde uyanır demişti emmek için
Mayiscicegi Lagertha acıktığından uyanıyor diyorsunuz yani. Alışkanlık mı acıktığı için mi bilemedim bende. İnşallah ek gıdaya başlayınca uyanmaz geceleri